Job 12 van 18


Report this listing

Solliciteren



Stafmedewerker Kwaliteit Facilitaire Ondersteuning


Functie

De stafmedewerker vervult als rechterhand van het afdelingshoofd FAM een aantal taken ter ondersteuning en optimalisatie van de algemene werking van de afdeling alsook van de directie FO. Het bewaken van de implementatie van beleidsbeslissingen en de rapporteringsprocedures vormen een belangrijk onderdeel van zijn/haar takenpakket. Verder speelt de stafmedewerker een belangrijke rol op het vlak van organisatiebeheersing. Hij/zij is de motor achter continue verbeteringsacties en veranderingsprocessen.

Wat doe je als Stafmedewerker Kwaliteit Facilitaire Ondersteuning?

  • Je communiceert en coördineert:

Samen met de communicatieverantwoordelijke werk je aan een ‘positieve’ communicatiecultuur binnen de ganse directie FO en brengt deze ook dagdagelijks in de praktijk. Je waakt over het implementeren van concrete communicatie-richtlijnen en de toepassing ervan.

  • Je rapporteert:

Je zet in samenspraak met alle partners een rapporteringssysteem op. Je bewaakt de systematische en correcte rapportering door de verschillende afdelingen/teams. De systematische rapportering moet aanleiding zijn voor het analyseren van tendensen, vaststelling van problemen en bijsturing van acties/beleid.

  • Je ondersteunt het beleid:
    • Je vertaalt beleidsbeslissingen in concrete doelstellingen en acties.
    • Je faciliteert het overleg tussen de afdelingen/teams om de kwaliteit van de besluitvorming te optimaliseren.
  • Kwaliteitsbewaking:

Je introduceert een kwaliteitsmanagementsysteem en stelt het kwaliteitshandboek op, dat de blauwdruk van de directie vormt. Werkprocessen worden systematisch vastgelegd in procedures. Het regelmatig evalueren van deze procedures en hun onderlinge samenhang gebeurt in functie van het permanent verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening aan de burger en de efficiëntie van de interne werking.

  • Veranderingsprocessen en implementatie van nieuwe processen:

Je neemt het voortouw in het reflecteren over de werking van de directie. Dit vraagt een proactieve aanpak. Je vestigt de aandacht op het geheel, schetst het algemeen kader, initieert desnoods zelf veranderingsprocessen en ondersteunt de directie/Afdeling FAM bij het definiëren en implementeren van veranderingsprocessen.

  • Je bouwt een netwerk uit :

Door je netwerk van contacten bij andere steden en gemeenten en externe partners krijg je de vinger aan de pols over nieuwe evoluties, best practices, aanwezige knowhow, … Je gebruikt dit netwerk actief om de werking van de eigen administratie te optimaliseren.

Jouw profiel

Technische:

  • Je hebt feeling voor ICT-toepassingen en kan met een ICT-specialist een constructieve dialoog opzetten.
  • Je hebt kennis van procesbeheer
  • Je kan mondelinge en schriftelijk helder communiceren

Gedragsmatig:

  • Je kan plannen en bent resultaatgerichtheid
  • Je kan informatie verwerken en een visie ontwikkelen.
  • Je bent klantgericht
  • Je bent flexibel en nauwkeurig
  • Je bent een teamspeler en weet je enthousiasme over te brengen op je gesprekspartner(s)
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je ben een voorloper en wijst de weg.
  • Je bent sterk in analyse en kan op een heldere en objectieve manier conclusies formuleren.
  • Je werkt gestructureerd en planmatig.
  • Je bent resultaatgericht en volhardend.
  • Je weet mensen mee te nemen in een verhaal, hen te motiveren en aan te moedigen.
  • Je hebt aandacht voor een stimulerende werkomgeving en aangepaste werkmiddelen.
  • Je zorgt ervoor dat er duidelijke afspraken gemaakt worden (wie, wat, wanneer).
  • Je hebt een universitair denk niveau en ervaring in de materie.

Aanbod

  • Een voltijds contract van bepaalde duur (zes maanden) op niveau A1a-2a
  • Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt in aanmerking genomen voor een maximumperiode van 18 jaar.
  • Bruto aanvangsloon zonder anciënniteit € 3 714,32 per maand.
  • Bruto loon met 18 jaar anciënniteit in de privésector € 5 737,22 per maand.
  • Extra’s: een interessante verlofregeling & opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling abonnement woon-werkverkeer, fietsvergoeding, mogelijkheid tot thuiswerk en telewerkvergoeding
  • Lees ook de en

Solliciteren

Anja Nees
015 44 52 60
anja.nees@personeelmechelen.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht